Általános Szerződési Feltételek

Megjelent: 2012. október 14.

Böngészés a Webáruházban
(Web) Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be.
Minden termék ára bruttó, azaz ÁFA-val együtt tüntetjük fel!
Áraink mindig egységárak, méter vagy darabár a terméknél mindig jelezve. A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut. A termékleírás minden esetben tájékoztató jellegű, a gyártó által megadott adatokat tartalmazza. Cégünk minden megtesz az adatok pontosságáért, azonban az egyes jellemzőket a gyártók bejelentés nélkül is megváltoztathatják. Az ismertető leírás pontatlansága, a gyártó által megadott hibás adat miatt felelősséget nem vállalunk. A termék adatlapján képeket is találhat az adott termékhez kapcsolódóan. A termékfotók illusztrációk, a valóságban minimális különbségek jelentkezhetnek.

Keresés
Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő jobb felső sarkában a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A Termékkereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

Regisztráció
Az Omega Motor Kft által működtetett online áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot (általános szerződési feltételek).
Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban (vagy fórumozni), először regisztrálnia kell magát.
A főoldalon keresse meg a regisztráció gombot, vagy a bejelentkezés menü “Nincs fiókod?” sorára kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia lehetőleg valós nevét, felhasználónevét szabadon választható jelszavát és valós e-mail címét(Fontos hogy valós e-mail címet adjon meg, mert erre a címre fogjuk küldeni a regisztráció ellenőrző linket.
Amennyiben vásárlásra kerül sor további adatok megadására lesz szükség: (valós számlázási, valós szállítási adatait és telefonszámát)

Név, cégnév
A vevő, akinek nevére a számla kiállításra kerül. Magánszemélyeknél a saját név, cégeknél a cég neve.

E-mail cím
Az itt megadott e-mail címre is szüksége lesz a bejelentkezésre, továbbá erre az e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! A regisztrációban szereplő email címre a megrendeléssel, illetve a webáruházunkkal kapcsolatos információt továbbítunk.

Cím
A számlázási adatok és a szállítási adatok. Web áruházunkban lehetősége van a számlázási címtől eltérő címre kérni a megrendelés kiszállítását. A szállítási, számlázási címeket bejelentkezés után tetszőlegesen módosíthatja a Személyes adatok menüpontban is. A rendelés leadását követően, de még a csomagszállító cégnek történő átadása előtt a szállítási és számlázási címek módosítására csak Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon vagy e-mailben van lehetőség.

Jelszó
Az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba. A Regisztráció gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailban értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat, mert elképzelhető, hogy téves e-mail címet adott meg.

Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adott meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Személyes adatok menüpontban is megteheti. Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag feladásáig jelezheti Ügyfélszolgálatunknak írásban az e-mail címre küldött megkereséssel!
Vásárlás az Áruházban

A szerződéskötés lépései
Webáruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött Az Omega Motor Kft. által működtetett online áruházban történt regisztrációval, illetve rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot.
Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet alapján. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító
alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul (legkésőbb 48 órán belül – ajánlati kötöttség
ideje) visszaigazoljuk, amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét.

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a www.omegamotor.hu internetes áruházban található árucikk, melyre a vevő vásárlási megrendelést rögzít. Webáruházunkban a vevő, műszaki és egyéb kiegészítő termékeket is meg tud vásárolni. A vevő a termékek tulajdonságait, műszaki jellemzőit, illusztrációs fotókat a termékhez tartozó leírásban is megtekintheti. Két külön alkalommal történő vásárlás esetén előfordulhat, hogy adott termék más szállítmányból származik, így a korábbi és az újabb beszállításból származó termék színárnyalata, kis mértékben eltérhet. A megrendelés leadásával a vevő elfogadja a termékek tulajdonságait. Webáruházunkban a termékek mellett a bruttó, ÁFA-s egységárakat tüntetjük fel.

Vásárlás
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Figyelem: számos terméknél további választási lehetőségek találhatók (mint pl. dugattyú túlméret-méretek stb.), ne felejtse el ezeket is kiválasztani! Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást (“Tovább vásárolok” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja (“Újraszámol” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

A kosár tartalma
A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint
módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra (“Kosár ok, megrendelem” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon) kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek a dobozban, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel.

A www.omegamotor.hu web áruházban található árak csak tájékoztató jellegűek az árváltozás jogát fenntartjuk.

A kosár módosítása
Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire gondolt. A webáruházunkban használatos kosár oldalon a termékeket bármikor eltávolíthatja, vagy módosíthatja a mennyiségüket. Ha mindezek ellenére is hibásan adja le a rendelést (ez kiderül az általunk kiküldött rendelés visszaigazoló emailből), akkor sincs semmi baj, egy e-mailban tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Minimális rendelési tétel
Minimális megrendelési tétel nincs, de adott termékből legalább 1 egységnyit szükséges megvásárolni

A rendelés elfogadása
Amennyiben végighaladt a rendelési folyamaton (Regisztráció, Szállítási cím ellenőrzése, Számlázási cím ellenőrzése, Részletes megrendelőlap, Megrendelés leadva) a rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben (automatikus visszaigazoló email) tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott email címen megkeresi Önt. A hibás mennyiségeket alapesetben mindig az adott mennyiséghez legközelebbi, magasabb mennyiségre módosítjuk.

Fizetési mód
A megrendelt termékeket tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget átvételkor a futárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Rendelés lemondása téves rendelés esetén, át nem vett csomag

Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a címen, írásban mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene
várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés
Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük Önnek is a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számot, ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, úgy a küldött csomagazonosító számmal hívja fel a 06-1/501-6200-s telefonszámot és érdeklődjön a csomagjáról.
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 10 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is
visszakapjuk a csomagot. Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsék cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja
A fogyasztó a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási határidő a termék szállító cégtől történt átvételekor kezdődik.

  • A fogyasztó az elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, tizennégy munkanap elteltéig gyakorolhatja. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
  • Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
  • Vállalkozásunk köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni
  • A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.
  • A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • Minden termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a létrejött szerződéstől a fenti feltételek szerint elállhat.
  • Termékeink értékesítéséhez vállalkozásunk nem nyújt kölcsönt és erre vonatkozóan pénzintézetekkel sem kötöttünk megállapodást.
  • Amennyiben nem tudjuk az Ön által megrendelt terméket szállítani, úgy helyettesítő terméket nem ajánlunk fel és nem szállítunk ki.


Az elállási jog gyakorlásának módja a következő
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna, ekkor élhet az elállás jogával.

A visszaküldés módja

  1. Csomagolja vissza a termékeket az eredeti dobozukba, valamint csomagolásukba. Csak hiánytalanul visszaküldött (saját dobozában, saját csomagolási anyagával, minden tartozékával) termékek árát tudjuk visszafizetni! Ha nem fizet értékbiztosítást feladáskor, akkor különösen körültekintően járjon el csomagoláskor, hogy ne sérüljenek a termékek. Nem megfelelő csomagolásból eredően megsérült termékek árát nem tudjuk visszafizetni.
  2. Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá!
  3. Visszaküldési cím: Omegamotor Kft. 3200 Gyöngyös, Szt Bertalan út 5.
  4. A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat és a rendeléskor megállapított szállítási költséget 30 napon belül visszautaljuk az Elállási nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.


Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldi, a pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.

Szavatossági jog
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és Kormányrendeletekben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik. A hibás termékeket 30 napon belül kicseréljük, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított egy éven belül van lehetőség.

A fogyasztói kifogásról a cserére visszaküldött termék(ek) mellé kérjük mellékeljen egy nyilatkozatot amely tartalmazza a vevő adatait, a vásárlás időpontját, a megrendelés számát, a termék megnevezését, a hiba leírását, valamint hogy cserét kér, illetőleg hogy milyen címre juttassuk el a csereterméket. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. A csomag feladási költségét Önnek kell megfizetnie, a visszaküldési díj cégünket terheli. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
Visszaküldési cím: Omegamotor Kft. 3200 Gyöngyös, Szt Bertalan ut 5
A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli.

Adatvédelmi nyilatkozat
A Vásárlók adatait kizárólag a távollevők között kötött szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeljük az 1992. évi LXIII. törvény alapján. A vásárló szállítási adatai a kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállítást végzőknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez bennünket).
A regisztráció során megadott email címre a vásárlással, webáruházunk üzemelésével kapcsolatban felmerülő információt továbbíthatunk.

Shopping Cart