Motorkerékpár , robogó , Atv , fékbetétek , fékpofák . A FERODO a világverseny-programjának tapasztalatára építve fejlesztette ki ezt, a szerves anyagból készült fékbetétet, nagyteljesítményő, közúti használatra.

Ennek az anyagnak a kifejlesztéséhez a FERODO a saját egyedülálló vulkanizációs technikáját használta, aminek következtében kiváló, és egyenletes teljesítményt nyújtó féknyomatékot és hosszabb fékbetét-élettartamot biztosít.

Magas minőségi szintű fékbetétek, fékpofák , utcai és verseny használatra .

ONLINE KATALÓGUS

CP 911 ( RACING ) "CP"

PLATINUM ( road ) "P"

A világbajnok
A FERODO  versenyfékbetétei több győzelmet értek el az elmúlt 50 év alatt, mint bármelyik másik gyártó termékei. Az "Isle of Man TT" versenytől a "Word SUPERBIKE" körversenyekig minden fajta versenyen kiváló és megbízható teljesítményt nyújtanak a FERODO szerves anyagból készült versenyfékbetétei.

  • A FERODO által kifejlesztett CP911-gyel egyik versenytárs terméke sem veszi fel a versenyt
  • A motorkerékpár versenyzésben elérhető legmagasabb súrlódási szinttel rendelkezik
  • világbajnokok fejlesztették ki a jövő világbajnokai számára
  • stabil súrlódási szint
  • Gyors bejáratásai idő
  • valamennyi fontosabb versenyféknyereg típushoz alkalmazható
  • rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos

 

 

 

NR. 1 teljesítményt nyújtó szerves anyagból készült, közúton használatos fékbetét
A FERODO a világverseny-programjának tapasztalatára építve fejlesztette ki ezt a szerves anyagból készült fékbetétet, nagyteljesítményű, közúton való használatra.  Ennek az anyagnak a kifejlesztéséhez a FERODO egyedülálló "vulkanizációs" technikáját használta, aminek következtében kiváló és egyenletes teljesítményt nyújtó féknyomatékot és hosszabb fékbetét-élettartamot biztosít.
  • Minden termék előállítása egységesen az előírásoknak minden szempontból megfelelő gyártási technológiával történik . Az anyag jó teljesítményt nyújt nedves és száraz útviszonyok esetén is . A fékbetét tartó vasat olyan ötvözettel vonták be, mely csökkenti a korróziót és  megelőzi, hogy a dugattyúhoz hozzáragadjon a felhevült festék
  • A közúton használt szerves anyagoknál elérhető legmagasabb súrlódási együtthatóval rendelkezik . A World Superbike versenyeken használt CP911-ből fejlesztették ki .
  • Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos.

SINTER GRIP (road) "ST"

SCOOTER  ( road ) "S"

A következő generáció
Tisztán fém összetételű, mely világvezető szinterezés-technikában. Az anyagot úgy jellemzik, mint jövőbeli követelmény a motorkerékpárfék-technológia következő generációjához. Olyan motorosoknak készült, akik a megveheto legjobb minőséget keresik.
  • Vörösrézzel bevont fékbetét tartó vas
  • A lehető legnagyobb mechanikai kapcsolat a fékbetét és a fékbetét tartó vas között
  • Csökkentett korrózió (kisebb mértékű rozsdásodás)
  • 3-szor magasabb az élettartama a szerves anyagú termékekhez képest
  • 20%-kal kisebb mértékű a tárcsa kopása a konkurens szinterezett anyagokhoz képest
  • Az elérhető legnagyobb súrlódási együttható (féknyomaték)
  • Jó teljesítményt nyújt mind nedves mind száraz útviszonyok esetén
  • Minimális bejáratási idő
  • Kifejlesztése a WORLD GRAND PRIX csapatok közreműködésével történt
  • Kizárólag rozsdamentes acélból készült tárcsákhoz használható

OE minőség és teljesítmény

  • Ez a szerves anyagból készült fékbetét a ma létező nagyteljesítményű robogók gyári beépítésű alkatrésze, melyeknél a biztonság elsőbbséggel bír az árhoz képest.
  • OE minőségű anyag
  • A robogók körében a legszélesebb körben használt gyári beépítésű alkatrész . Kiváló fékbetét-élettartam
  • Meghosszabbított tárcsa-élettartam
  • A FERODO a biztonságot illetően nem köt kompromisszumot, mint más olcsóbb árkategóriájú termékek gyártói
  • Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos

 

 

 

 

 

 

 

 

SINTER GIP (off-road) "SG"

DRC393 (off-road) "DX"

Az új világvezető
Ez az új teljesen fémből készült anyag világvezetővé vált a szinterezett off-road technológiák között. A szinterezett anyag ideális mind száraz mind nedves útviszonyok esetén.

  • Világbajnokságokon való használatra készült
  • Kiváló teljesítmény és stabilitás alacsony hőmérsékleten
  • Kiterjesztett élettartam, 3-szor magasabb a szerves anyagokhoz képest . Gyors bejáratási idő
  • Kizárólag rozsdamentes acélból készült tárcsákhoz használható

 

A profik választása
A DRC olyan előnyökkel rendelkezik, melyek tökéletesen megfelelővé teszik off-road használathoz. Szerves anyagból készül, éppen ezért ideális száraz időjárási viszonyok esetén. Száraz időjárási viszonyok esetén a profik a DRC393-at választják.

  • Hidegebb futási hőmérséklet, mint a szinterezett anyagok esetén
  • Kíméletes a tárcsákhoz
  • Kialakítása révén a homok- és porszemcséket lepergeti
  • A Párizs-Dakar Rallyn való használatra fejlesztették ki
  • Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos